Tým Seesee Racing oficiálně zahájil přípravy na sezónu 2022
A je to tady, je to potvrzeno. Pořadatel závodů Offroad Maraton vypsal předpokládané termíny závodů v sezóně 2022. Zatím bez lokalit, ale i tak je to známka, že se s ročníkem 2022 počítá.
Náš tým Seesee racing s účastí v tomto ročníku počítá a to v plném rozsahu. Nechceme si vyloženě stanovit cíle, protože konkurence je silná a závody nevyzpytatelné, ale chtěli bychom vůz připravit do všech závodů a všechny dokončit za plný počet bodů za dané umístění. Rádi bychom se opět drželi na špičce a pokud možno i nějaké to zlato vybojovali. K tomu je ale ještě cesta dlouhá a tak zpátky k přípravám týmu.
![](https://51bbd0dfb6.clvaw-cdnwnd.com/6a5b50712f8452d944957bc089d57c03/200000277-c38bfc38c1/2022.png?ph=51bbd0dfb6)
O tomto víkendu jsme ukončili zimní fázi vyvíjení nových řešení a úprav dílů a začali s realizací a repasem auta. Ládik tedy teď tráví noci na zvedáku a celá přední náprava prochází opravami a renovacemi. Měníme celé řízení, kulové čepy, uložení tlumičů, v případě potřeby tlumiče celé atd...
![](https://51bbd0dfb6.clvaw-cdnwnd.com/6a5b50712f8452d944957bc089d57c03/200000278-e3e3ae3e3c/20220226_171223.jpg?ph=51bbd0dfb6)
Nejslabším místem vozu v loňské sezóně byl pomocný domek řízení. Ten se nám podařilo upravit a zrobustnit. Domek vychází z původního dílu s ložiskovým provedením kde je tělo silnější a umožňuje po vyjmutí ložisek vložení silnějšího čepu. Ten jsme použili z převodky řízení, která nám dlouhodobě funguje a robustností je dostatečná. Bylo však třeba několik úprav včetně převaření ovládacího táhla. Robustnější čep je uložen v bronzových pouzdrech, která nahradila původní ložiska. Podložky vymezují vůli a umožňují regulaci zapuštění čepu do domku. Nyní je již pomocný domek zabudován v autě a čeká jej první zkouška.
![](https://51bbd0dfb6.clvaw-cdnwnd.com/6a5b50712f8452d944957bc089d57c03/200000279-0abef0abf1/20220226_165615.jpg?ph=51bbd0dfb6)
Po demontáži řízení jsme zjistili praskliny v nosníku pod převodkou řízení a tak je nutné místo opravit a vyztužit. Předpokládám, že do týdne bychom mohli mít auto poskládané a zahájíme testování před začátkem sezóny.
Co se týká složení týmu, tak většina členů zůstala a bude pokračovat i v sezóně 2022. O ukončení působení Dušana Kratochvíla v týmu jsem vás již informoval a stejně jako on tak z rodinných důvodů bude muset své působení omezit i Jan Dufek.
Nadále tedy na tratích budete moci jako naše stálice vídat:
Řidič - Miroslav Košvanec
1. Spolujezdec - Luděk Jarolímek
2. spolujezdec - Jan jedlička
3. spolujezdec - sháníme náhradu
Technické zázemí v depu - Jan jedlička st.
tím samozřejmě nechci opomenout zbytek týmu, který pracuje buď v zázemí doma, nebo se na tratě dostane spíše sporadicky a i jim patří náš velký dík.
Stejně tak naši sponzoři nám zachovávají přízeň a do sezóny 2022 žádný z nich od spolupráce s námi neupustil, ba naopak se jejich řada zozrostla o stavební firmu REST.TU. Všem jim patří velký dík za podporu a pokusíme se o maximum aby jejich loga na voze byla vidět jen v tom nejlepším světle.
![](https://51bbd0dfb6.clvaw-cdnwnd.com/6a5b50712f8452d944957bc089d57c03/200000270-5e7325e734/sponzo%C5%99i-0.png?ph=51bbd0dfb6)
Bohužel zatím vás nemohu pozvat ke konkrétnímu závodu, ale v kalendářích si již můžete zaškrtnout termín 26.3. kdy by se měl první závod konat. O detailech budu určitě informovat zde a na Instagramu.